۱۳۹۲ مهر ۲۰, شنبه

بیسکویت نقاشی شده

از بچگی عاشق نقاشی کردن بودم اون هم از نوع ریز و مینیاتوری ولی هیچ وقت نتونستم یه نقاش خوب باشم ولی همچنان عاشقش هستم . روزی که این فنجون را بعنوان هدیه گرفتم خیلی از طرح روش خوشم اومد و همش دنبال این بودم که این طرح را یه جایی بکشم تا اینکه دیروز که بیسکویت می پختم و قرار بود روی بیسکویتها را با آیسینگ طراحی کنم کلا طرح را عوض کردم و گفتم بهتره با ماژیکهایی که یه یکسالی و .....  خریدم و تا حالا استفاده نکردم روی بیسکویتها را نقاشی کنم.
البته جالبه اول بگم این فنجون را از کی هدیه گرفتم ؟؟
چند ماه پیش که عروسی یکی از فامیلها رفته بودم عروس خانم کانادایی که خیلی خوشگل و خوش سلیقه بود بعنوان یادبود به هر کدوم از مهمانها یه دونه از این فنجونها که داخلش را با پاپ کورن کاراملی پر کرده بود و توی زرورق پیچیده بود هدیه داد.البته طرح فنجون هر نفر با دیگری فرق داشت. این فنجون خوشگل هم شانس من بود. 

و اما داستان نقاشی روی بیسکویت
طبق معمول همیشه که من یه دستور بیشتر برای بیسکویت ندارم و همیشه اونو پیشنهاد میکنم ( دستورهای دیگه را هم امتحان کردم ولی از طعم این بیشتر از همه خوشم اومده ) خمیر بیسکویت را درست کنید و بنا به طرحتون هر مدلی دوست داشتید قالب بزنید.


بعد از اینکه بیسکویتها خنک شد میتونید روشون نقاشی کنید. البته یه نکته را بگم که این ماژیکها خوراکی هستند و ضرری ندارند اصولا روی بیسکویت را با رویال آیسینگ می پوشانند و بعد روی آیسینگ را نقاشی میکنند که من روی خود بیسکویت اینکارو کردم دیگه این سلیقه ای هست و البته نقاشی روی آیسینگ خیلی راحت تره.

ماژیکهای مارک ویلتون در دو بسته 5 رنگ هست و غیر از این رنگهای دیگه ای نداره. مارکهای دیگه ای هم هست ولی من اصولا بجز مارک ویلتون برای رنگ و اینجور چیزهای خوراکی از مارکهای دیگه استفاده نکردم .
اول طرحتون را با رنگ مشکی بکشید و بعد هم رنگش کنید.

 یه طرح هم از کدو هالووین زدم. این دیگه راحته و نیازی به الگو نداره.



و در آخر بگید این بیسکویت خوشگل چند تا لایک داره چند تاااااا !!!! :))))



۱۵ نظر:

  1. سالومه جان ، اینها فوقالعاده زیبا شده
    اینجور که معلومه شما نقاشیتون هم زیباست ، یعنی همه چیز رو در بهترین نحو به اجرا در آوردید
    مرسی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی گیلدا جون تو همیشه به من لطف داری <3

      حذف
  2. سلام خانم سالومه
    جالبه! من تا حالا نقاشی روی بیسکویتو ندیده بودم.هم نقش فنجون قشنگه هم هنرشما.منم عاشق چیزای رنگی زنگی ام.انشاله همیشه زندگیتون تا ابد پر از رنگین کمون بمونه.

    پاسخحذف
  3. سلام سالومه عزیز من عاشق این بیسکویت ها شدم خیلی خوشگلن دستت درد نکنه عزیزم :)

    پاسخحذف
  4. سلام . امیدوارم که خوب باشی .
    من تازه دو روزه که خیلی اتفاقی با اینجا آشنا شدم . هی مثل ملنگا میام میشینم کاراتو نگاه میکنم . اصلا نمیدونم چی باید بهت بگم . ترجیح میدم اصلا تعریف نکنم . چون هیچ کلمه ای برای بیان احساسم پیدا نمیکنم . فکر کنم در مقابل این همه استعداد و نو آوری و سلیقه و حوصله ، بهترین کار فقط این باشه که سر تعظیم فرو بیارم و سکوت کنم .
    همین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزم مرسی از اینهمه لطف که به من داری حالا من نمیدونم چی جوابتو بدم :))) ممنون ممنون

      حذف
  5. سلام سالومه عزیز خیلی این بسکویت ها شیک و زیبا شده واقعااااا خسته نباشی عزیزم .

    پاسخحذف
  6. سلام سالومه جان من این مدل رو توی یه سایت خارجی دیدم .. مطمئنی کار خودته؟ :o

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه شک دارم شاید من این عکسو و فنجون و ... از جایی کپی کردم و ........ :)))))

      حذف
  7. مرسی خانم هنرمند خیلی زیبا هستند من هم یک صفحه اشپزی تو فیس بوک دارم به نام persian cookingحتما اینها را شیر میکنم ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون عزیزم صفحه شما را میشناسم قبلا لایک کردم موفق باشید

      حذف
  8. سلام این ماژیک ها رو از کجا میشه تهیه کرد؟

    پاسخحذف

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...