۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

بیسکویت تی بگ

بیسکویت تی بگ " Tea bag " یه ایده جدید برای مهمونی عصرانه هست و از هر دستور خمیری که دوست دارید میتونید استفاده کنید فقط برش زدن اون فرق داره یعنی نیازی به قالب بیسکویت ندارید و خودتون میتونید با یه کارد برش بزنید.
من با دستور بیسکویت که قبلا گذاشته بودم خمیر بیسکویت را درست کردم.

برای قالب زدن میتونید از یک تی بگ الگو بردارید و با کارد خمیر را مانند عکس بالا برش بزنید.

و با ریزترین ماسوره ساده یه سوراخ در بالای خمیر درست کنید که بعد بتونید نخ را از توی اون رد کنید. بعد از پخت کمی شکلات را آب کنید و بیسکویتها را داخل شکلات بزنید و بگذارید خشک بشه.

برای تیکت بیسکویتها میتونید از این مدل پرینت بگیرید و با نخ به بیسکویت ها ببندید.


۲۱ نظر:

  1. خیلی‌ ایده قشنگی هست . دستت درد نکنه سالومه جون .

    پاسخحذف
  2. سالومه جان خیلی ابتکارانه بود ، این بیسکویت همونجور که گفتید مناسب یک چای عصرانه انگلیسی هست :)
    مرسی بابت دستور و هنر زیباتون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ابتکار من نبود من عکسشو توی پینترس چند ماه پیش دیده بودم و ایده را برداشتم

      حذف
  3. خيلي خوب شده سالومه جان :)
    منم چند ماه قبل درست كردم ولي كوكي هام اونطور كه دلم مي خواست يه دست يه دست از اب در نيمد خسته نباشي عزيزم ***

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حیف .یکبار دیگه درست کن
      منم دفعه اول که درست کردم قبل از اینکه شکلاتیش کنم وقتی خونه نبودم همه خورده شده بود تا اومدم ادامه کار و عکس بگیرم دیدم هیچی نمونده

      حذف
  4. سلام ، من تازه با سایت شما آشنا شدم و خیلی از کارهاتون لذت بردم، مخصوصا این بیسکوئیتهای خوشمزه ، من شما رو لینک کردم ، دوست داشتین شما هم لینک کنین :)
    موفق باشین

    پاسخحذف
  5. خیلی ایده جالبی بود! خوشگل و خوشمزه!

    پاسخحذف
  6. سلام سالومه خانم. من از بییندگان خاموش وبلاگ شما هستم و همیشه خیلی از دیدن مطالب اون لذت می برم. یک سوال داشتم. می خواستم ببینم چقدر باید این تی بگ ها را تو آب جوش نگه داریم تا رنگ بده؟

    پاسخحذف
  7. سلام سالومه جان

    بی تا هستم مهمونی لیلا . سایتت عالیه .ته جین امروز طبق دستورت با ماست چکیده درست کردم عالی شد . ممنون.

    پاسخحذف
  8. سلام
    من سپیده هستم مدیر وب سایت زیباکده.از وب سایت شما خیلی خوشم امد.خوشحال می شم باهم همکاری داشته باشیم.متاسفانه قسمتی برای فرستادن پیام پیدا نکردم و در اینجا نوشتم.
    ایمیل من :zibakade.com@gmail.com
    www.zibakade.com

    پاسخحذف
  9. خیلی خیلی شیک و زیبا شدن سالومه جون دستت درد نکنه

    پاسخحذف
  10. واااااااااااای بی نظیره...مرسی که این ایده خوشگل و خوشمزه رو با ما شریک شدی..حتما استفاده م یکنم..خیل مرسی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خواهش میکنم عزیزم ایده من نبود من عکسشو چند وقت پیش جایی دیدم و ایده رو برداشتم.

      حذف
  11. سلام سالومه جان. من این بیسکوییت و امروز درست کردم. خیلی خوب شد. ازتون تشکر می کنم که اینقدر کامل و باحوصله دستور پختو نوشته بودین. این نشون دهنده ی بخشندگی و مناعت طبع شماست. بازم ممنونم.

    پاسخحذف

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...