۱۳۹۳ خرداد ۱۴, چهارشنبه

کرم چیز فراستینگ


کرم چیز فراستینگ یا کرم پنیرخامه ای ، یکی از رایج ترین کرمها جهت تزئین روکش انواع کیک و دسر هست که بر خلاف خامه یا باترکریم فقط مزه شیرینی نداره و بدلیل پنیرخامه ای داخلش کمی مزه شور و شیرین میده و طعم خیلی خوبی به کیک میده و درست کردنش خیلی ساده هست.
مواد لازم :
پنیرخامه ای یا کرم چیز           2 بسته ( 500 گرم)
خاکه قند یا آیسینگ شوگر         2 پیمانه ( 250 گرم)
کره                                     1/4 پیمانه ( 56 گرم)

کره و پنیر خامه ای باید به دمای محیط رسیده باشه و نرم باشه ؛ ابتدا پنیر خامه ای را داخل کاسه همزن بریزید و چند دقیقه بزنید تا نرم بشه بعد کره و بعد کم کم پودر قند را اضافه کنید و بزنید تا کرم یکدست و اسموتی درست بشه. بعد داخل قیف بریزید و کیک را باهاش تزئین کنید.
برای این کیک من کمی رنگ خوراکی هم اضافه کردم تا کرم رنگ بنفش پیدا کنه و یک بسته پودر ژله انگور را طبق دستورش درست کردم و گذاشتم چند ساعت زودتر ببنده بعد برشهای مکعب 2 سانتیمتری زدم و روی کرم گذاشتم که شکل الماس پیدا کنه.


                                 

۲ نظر:

  1. سلام
    میخواستم ازتون تشکر کنم بابت اینکه سخاوتمندانه دستورهای غذایی که بلد هستین رو سرحوصله و با شوق و متن روان در اختیار دیگران میگذارید
    همیشه پر انرژی و موفق باشید :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتید؛ همین کامنتهای شما بهم انرژی میده دوست عزیز

      حذف

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...