۱۳۹۰ دی ۱۴, چهارشنبه

اولین پست

خیلی خوشحالم که اولین پستم رو روزی که خیلی برام عزیزه و یادآور کلی خاطره قشنگه مینویسم.
تصمیم دارم اینجا هر چیزی راجب به آشپزی و شیرینی و...... صد البته رنگونها منظورم (خوراکیهای رنگیه) را که درست کردم و ارزش به اشتراک گذاشتن داشته باشه را بنویسم و این را اول همه بگم که رسپیهایی که اینجا مینویسم تا این لحظه هیچ کدوم از خودم نیست  و ادعایی در این باره ندارم همه را از روی مجله ها سایتها و وبلاگهای خارجی داخلی پیدا کردم. و هر کدوم که منبعش یادم بود را حتما مینویسم و اگر نه که امیدوارم صاحبش منو می بخشه .
به نظر من مهم این نیست که یه دستور غذایی را خودت نوشته باشی مهم اینه که از تجربیات با ارزش بقیه بتونی به نحو احسن استفاده کنی و بنا به ذائقه و سلیقه خودت به مرور زمان تغییراتی توش بدی.

۵ نظر:

  1. سالومه جان كارت حرف نداره. من كه كيف كردم.منتظر دستورهاي غذايي جديدت هستيم. اگه ميشه دستور كيك مرغ و چيز كيك توت فرنگي رو بذار. در ضمن توضيحاتت هم عاليهههههههههه.

    پاسخحذف
  2. ممنون مهرناز جون حتما به زودی اونها رو میگذارم

    پاسخحذف
  3. سالومه جان شما روح بزرگی داری و ادعا نداری،امیدوارم تو زندگیت موفق باشی،وبلاگت هم پرباره و هم با آب و تاب...

    پاسخحذف
  4. به نظر من کارت نوع آوری داره بسیار با حوصله من خیلی دوست داشتم
    موفق باشی .

    پاسخحذف

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...