۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

کاپ کیک توت فرنگی

یه کاپ کیک بی دردسره دیگه؛ که با دنت توت فرنگی درست میشه.حتما تا حالا دسرهای دنت را خوردید. این کیک را میتونید با طعمهای مختلف این دسر درست کنید ( وانیلی،زعفرانی،بیسکویتی،موزی)
مواد لازم :
  • تخم مرغ               2 عدد
  • شکر                   115 گرم یا نصف لیوان
  • آرد                    150 گرم یا یک لیوان
  • دنت توت فرنگی       1 عدد
  • بیکینگ پودر          نصف ق چ
  • کره                    50 گرم
  • کپسول                 10 عدد

تخم مرغها را با دور تند همزن به مدت پنج دقیقه میزنیم سپس شکر را اضافه کرده و سه دقیقه دیگه همزده.
کره را آب کرده برای اینکار میتونید کره را داخل ظرفی در بسته به مدت 50 ثانیه داخل ماکروفر با قدرت 40 درصد بگذارید.
بعد کره را به مواد اضافه کرده سپس دنت را اضافه کرده و بعد میبینید مواد به رنگ پوست پیازی صورتی خوشرنگ دراومده و کیک هم ته مزه دنت توت فرنگی را میگیره.
در آخر آرد و بیکینگ پودر را مخلوط کرده و سه بار الک کرده و داخل مواد ریخته و با دور کند همزن زده که مواد مخلوط شوند یک دقیقه کافیست. حالا مواد را داخل کپسولها ریخته و به اندازه یک سانتیمتر از سرش خالی بگذارید که جا برای پف کیک بمونه. سینی را داخل فر با درجه حرارت 180 درجه سانتیگراد به مدت 20 تا 25 دقیقه بگذارید. همیشه قبل از اینکه شروع به کار کنید فر را روشن کنید.

روی کاپ کیکها را با خامه شانتی تزئین کردم که در پست جداگانه ای طرز درست کردن انواع خامه را توضیح میدم.
با این مقدار مواد حدود 10 تا کاپ کیک درست شد.

۲ نظر:

  1. Saloumeh joon kapsool chi hast?va danet chi hast?ye kam bishtar tozih bedeh lotfan be nazar miad kheili cup cake khoshmazei basheh,mersi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سحر جون دنت یه دسره که بر پایه 90 درصد شیر درست شده با طعمهای مختلف توت فرنگی،وانیلی، زعفرانی.... ببین ماست میوه ای نیست اشتباه نگیری نمیدونم شما اونجا به چه اسمی دارید تا اومدی یکیشو بخور حتما و کپسول؟ قالبهای کاپ کیک را نمیشه مواد کیک را به تنهایی داخلش ریخت باید داخل یه کاغذ ریخت همون که بعد از کیک باز میکنیم نمیدونم شما چی میگید اینجا به این اسم من میخرم.

      حذف

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...