۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

خانم کفشدوزک


" Lady Bird" همون خانم کفشدوزکه .اینها به عنوان ساندویچهای کوچیک عصرانه یا همون " کاناپ" هم خورده میشن
برای درست کردن این لقمه های کوچیک نون و پنیر از بیسکویتهای نمکی مثل ترد نمکی میتونید استفاده کنید که با طعم پنیر خوشمزه بشه من  کراکر نمکی سبزیجات با مارک LEXUS تو خونه داشتم خوشمزه تر از ترد نمکیه جدیدا من تو سوپرها زیاد دیدم فقط یه چیزی اول همه بگم اگر برای تولد یا مهمونی درست میکنید اول صبح درست نکنید بگذارید کنار چون پنیر روش میمالید بیسکویتها خیس میخورند و قیافشون ناجور میشه و تا بهش دست میزنی وا میره ( آخه من عادت دارم همه غذاها را از صبح درست کنم ) :))
بعد گوجه گیلاسی و زیتون سیاه پنیرخامه ای و چند برگ جعفری


گوجه ها رو نصف کرده و یه شکاف مثل عکس روی اونها میزنیم از چاقوی باریک نوک تیز استفاده کنید در واقع بال کفشدوزک درست میشه
و روی کراکرها پنیر مالیده و یک برگ جعفری کنارش میگذاریم


برای سرش از زیتون سیاه استفاده کرده در سر زیتون و برای خالهاش از فلفل خردشده که من با زیره سیاه یکیش رو درست کردم چون به فلفل حساسیت دارم و یه مقدار دردسرش زیاده مخصوصا زمان مهمونی شما میتونید اینکارو بکنید 100% قشنگتر میشه






۲ نظر:

  1. بسیار عالی ... تو این قدر از کاله استفاده می کنی و عکس محصولاتشونو می ذاری خوب یه تماس باهاشون بگیر اسپانسرت بشن.

    پاسخحذف
  2. ترتیب بندیت عالیه ولی من محصولات کاله رو دوست ندارم درسته که خوشمزن ولی افزودنیاش خیلی زیاده واسه سلامتی مضره!!!

    پاسخحذف

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...